Pretty Tumblr Themes, Tumblr Layouts
alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar hary nie...soalan yang diberi dapat dijawab dengan tenang ..
aku tetap pertahan projek aku ahak..pape pon dapat jugak pujian dekat projek aku walupun ade kena perbaikan lagi..THANXXX DEKAT PUAN ROHANI PENYELIA PROJEK yang selama ini aku dekat bawah bimbingan die..dan tak lupe CIK WAN YUSOFFF yang bagi soalan yang begitu banyak tady jenoh n pecah peloh nak jawab..tapy nasib last2 tady die puji ahak.bangga jugak lah ,,sebab projek tu aku buat sendiy kot atas titik peloh sendiry,n ade jugak lah atas tunjuk ajar lecture n abg senoir n akak senoir.......thanxxxx semua yang membantu.
lepas nyh tak payah pikir lagi ERROR=EERROR nyh,,,penat dah kot selame nyh asik risau pasal PROJEK JEW.
SO now kite tidow n enjoyyyyyy puas-puas ,,,upsssss tapy ingat FINAL EXAM  PULAKKK hee.eeeee.
pape pon tak sabar nak abis belajar.....
ok lah bye,